دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

3

دستانش سرد میله انتظار بود و ...

چشمانم گرم نگاه دور شدن

پرسیدم

وقت بازگشت کی میرسد

گفت دارم باز میگردم

اما

به

-خودم-

و تمام شدم...

کوروش آسمانی

"از مجموعه گفتگو"

مجموعه گفتگو 1 و 2

1.

گفتم: سیری؟

گفت: نه اما از عشق

گفتم: اینجا شهر از کنارم عبور میکند...

گفت: باید گذشت

گفتم: پنجره دیگری انتخاب کنیم تا رسیدن

راننده صدا زد...

آخر خط رسیدیم

اما ما ... هنوز نه!

  

2

گفت: امروز چه روزی است

گفتم: روز افسوس بعد از فردا

پرسید: کسی هم ما را می بیند؟

گفتم: خودمان بعد از فردا

گفت:... چه سخت و دیر میرسیم

پرسیدم: کجا؟

گفت... به فردا!

کوروش آسمانی

مجموعه "گفتگو"

لبخند تو

تازه ترین شعر خداست

همین لبخند های مخملی ِ

لبان تو

کوروش آسمانی

" از مجموعه بازگشت "

کوروش آسمانی

"از مجموعه سنگ آرامگاه"

زمانه تردید

به زمان هم...

اعتمادی نیست

مدام

به ساعتهایمان نگاه میکنیم

ببینیم چگونه و چطور میگذرد ...

کوروش آسمانی

"از مجموعه سنگ آرامگاه"

معامله

برای عشقت شعر میگویی

و تقدیم پیشخوان دکه ها می کنی

ببین یک معامله دو طرفه ست

تو با من ...

و من با شعر

کوروش آسمانی

" از مجموعه بازگشت "

سمفونی رفتگان

شب هایمان معطل عشق و ...

پاهایمان مسافر فاصله

کویر باور و ...

سراب عادت

سمفونی رفتگان است انگار

اینهمه را گفتم تا بدانی

دوستت دارم

هنوز هم !

کوروش آسمانی

"از مجموعه سنگ آرامگاه"