دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

بی معرفت

هیچ کس

اندازه دوست داشتنت را نفهمید

وقتی رفتنت را پای بی معرفتیت گذاشتند و ...

غافل از کفشهای جا مانده ات بر لبه پنجره

برایت شعر گفتند.

کوروش آسمانی

"از مجموعه برای کسی که نیست"

امانتداری

در نشر اثر ادبی ؛  آوردن نام صاحب اثربر زیبائی آن می افزاید. یادمان باشد امانتداری خصلت شرافتمندان است

قطب نمای سرگردانی

قطب نمای سرگردانی ام را

هر سو گذارم

باز سمت تو را نشان میدهد...

اینجا جغرافیای گمگشتگی ست

و من کشتی سرگردان در خاطرات مواجم!

کوروش آسمانی

"از مجموعه امروز هم گذشت"

روزهای گذشته

بعید میدانم این روزهای در انتظار تو گذشته...

به همین سادگی رفتنت

دست بردارند از من!

کوروش آسمانی

"از مجموعه امروز هم گذشت"

خورشید گم شده

صبح آمد و من مات شب تار گذشته...

خورشید گم شده ای دارم

که بی حضورش

هزار صبح بی طلوع را گذرانده ام.

کوروش آسمانی

"از مجموعه برای کسی که نیست"

نارنجی نازک من

مرا ببخش نارنجی نازک من

با گلی که از حضورت می ترسد و رنگ باخته

چگونه به استقبالت بیایم؟

دست های خالی ام را ببخش

هجوم تو خالی از ترس و پر از رنگ هاست

و در من

روشنی هزار خورشید پائیزی

غروب کرده  است...

کوروش آسمانی

"از مجموعه برای کسی که نیست"