دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

نارنجی نازک من

مرا ببخش نارنجی نازک من

با گلی که از حضورت می ترسد و رنگ باخته

چگونه به استقبالت بیایم؟

دست های خالی ام را ببخش

هجوم تو خالی از ترس و پر از رنگ هاست

و در من

روشنی هزار خورشید پائیزی

غروب کرده  است...

کوروش آسمانی

"از مجموعه برای کسی که نیست"

نظرات 2 + ارسال نظر
یلنا شنبه 19 مهر 1393 ساعت 22:38

من بـه چـشم‌هـای بـی‌قـرار تـو قـول می‌دهـم

ریـشه‌هـای مـا بـه آب

شاخـه‌هـای مـا بـه آفـتاب مـی‌رسد

مـا دوبــاره سبـــز می‌شویـم‬.

قیصر امین پور

استاد عزیز
دوست دارم وقتی می دانی و می پرسی
بیشتر دوست دارم این لحنتان را

ممنونم از همراهی شما دوست عزیز

نازنین دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 20:49

چگونه ؟؟؟ تو بگو

ممنونم از همراهی شما دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد