دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

قاب خالی

بیدار می شوم

صدایت میزنم

و به رسم هر روز؛

دل تنگت هستم.

نیستی و قاب خالی

تصویر نبودنت را

در دل دارد...

#کوروش_آسمانی

مفردات

فال ما، با دو سه شکلک ته فنجان پیداست

یکنفر؛ میل عجیبی به پریدن دارد...

#کوروش_آسمانی 

#مفردات

مفردات

گفت: صد نامه نویسی که دهی شرح سخن؟!

اکتفا کن به همین نکته

 که من؛

دل تنگم!

#کوروش_آسمانی

#مفردات

مفردات

ما قناری وار

از خوان تو نت ها چیده ایم

مرحمت بنموده و

 یک  بوسه،

 مهمان کن مرا!

#کوروش_آسمانی 

#مفردات

مفردات

از فرصت عمرم، طلب خویش نمایم

آنجا که 

-تو-

را باز به قلبم برساند...

#کوروش_آسمانی

#مفردات

مفردات

گاه یک هفتِ قشنگِ  پَر سیاه

نقش بال یک مسافر را

 تداعی میکند...

#کوروش_آسمانی 

#مفردات

فرصت ۲

به من، فرصت کوتاهی بده

قدر عمرم

تا منتظرت باشم؛

که سخن بسیار و ...

زمان اندک

می بوسمت!

#کوروش_آسمانی

با ترکیبی از یک سروده قدیمی

تقدیم به روح بلند آتش نشانان

سهم ما از خاک میهن؛

پاره اخگر...

آتشی ست.

کوروش آسمانی

#یادبود