دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

دو کلمه حرف حساب

مَن؛

دورَم 

و

دِل تَنگ!

کوروش آسمانی

جمع تنهایی

در این گوشه دنیا

که همه از تنهایی می نالند!

من اما؛

همیشه در خودم ماندم و 

با خودم رفتم!

کوروش آسمانی

مجموعه روزهای رویا

نبرد خاطره

بیا فراموشی را فتح کنیم

این نبرد خاطره

فقط قربانی می گیرد...

کوروش آسمانی

مجموعه سنگ آرامگاه

بریده داستان

آدم ست دیگر...

مدام مراقب خاطرات گذشته

کنج دلش نشسته و 

مُردد آینده را نگاه میکند.

من میگویم!

آدم تا حرف های دلش را به زبان نیاورد

تا گذشته اش را خوب نشوید و آویزان آفتاب امروز نکند

مرتب باید در گذشته غرق باشد

کوروش آسمانی/ داستان ما چند نفر