دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

زندگی 3

زندان بزرگی ست این روزهای بی منظره

باریک جاده ای دارد

رو به عدم

بیداری صبحش

با ناله های بلبلان بی بالی ست

که حنجره آوازشان را

به بال خود خریده اند

و

- من-

زندانی بی جرم و مجازاتی

که اشتباها عاشق شده!

کوروش آسمانی

"از مجموعه سلام ؛گذشته سرد"

 

عکس دو نفره

دنیا را

 پر از عکس دو نفره کرده اند

-آدمها-

با تنهائی شان

کوروش آسمانی

"از مجموعه سلام ؛گذشته سرد"

بوسه

برای یک عمر سرگردانی

یک بار

 بوسیدن لبهای تو

کافیست

کوروش آسمانی

"از مجموعه یادداشت ممنوع"

درخت عشق

در دلم کاشتم عشقت را...

جوانه زد گلهای غم

و میوه اش که دلتنگیست

کوروش آسمانی

"از مجموعه سلام ؛گذشته سرد"

خواب تو

خواب دیده ام

تو را بی دریغ دارم!

کوروش آسمانی

"از مجموعه سلام ؛گذشته سرد"

 

جاده 3

هنوز جاده

چیزی از نرفتن

 در گوشم زمزمه میکند

و پاهای خسته

که راه  گم کرده اند

آواز بازگشت سر میدهند

تاریک باد 

راهی که به تو نمیرساند

کوروش آسمانی

"از مجموعه امروز هم گذشت"

پرنده های بی بال

برای عاشقی

به پرنده های بی بال رفتن بگو

این موجها ی دیروز

عمرشان به فردا نمیرسد...

امروز پرواز کنید

دلخوش روزهای این روزگار نمانید

از ما گفتن

کوروش آسمانی

"از مجموعه سلام ؛گذشته سرد"

تنها ئی در دو فصل

دارم تنها بازی میکنم

تمام کودکی ام را

تا به تو برسم...

بعد باز هم تنها بازی میکنم

اینبار زندگی ام را

داستان بازی زمانه اینست

تنها ئی در دو فصل!

کوروش آسمانی

"از مجموعه برای کسی که نیست"

عشق

سه حرف و اینهمه شعر ...

عشق

دایره المعارف زندگیست!

کوروش آسمانی

داستان زندگی

من که باورم شده ترا از دست داده ام...

تو  اما باور نکن شعرهای مرا

یک نفر امیدوار لازم دارد

این داستان زندگی

کوروش آسمانی

"از مجموعه برای کسی که نیست"

مسیر دیوانگی

با تو

در خویش قدم میزنم...

این ابتدای مسیر دیوانگی ست!

کوروش آسمانی

"از مجموعه برای کسی که نیست"

دو سه حرف تنهائی

برای همین دو سه حرف تنهائی

باید منت الفبائی کشید ...

کوروش آسمانی

تو

-تو-

دو حرفی و ...

هزار معنی!

کوروش آسمانی