دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

برای بعضی ها

برای بعضی ها

عشق

 پیراهن تب داریست

که در تابستان پوشیده باشند

کوروش آسمانی

"از مجموعه برای کسی که نیست"

سکوت سرد

سنگینی ات به کنار

با سرمایت چه کنم...

سکوت!

کوروش آسمانی

"از مجموعه سلام ؛گذشته سرد"

از عشق گذشته

با تو از عشق حرف زدن

خواندن روزنامه های چاپ دیروزست

با تیترهای جذاب

اما تکراری...

کوروش آسمانی

"از مجموعه برای کسی که نیست"

بازی صفر و یک

برای با تو بودن...

کمی صبر لازم است و...

یک عمر

"بازی صفر و یک"

کوروش آسمانی

"از مجموعه برای کسی که نیست"

رسیدن

کمی بخندم

یا کمی جدی ترباشم!

بیشتر باید به خودم برسم

 تا تو ...

در این منظره های یک نفره

کوروش آسمانی

"از مجموعه برای کسی که نیست"

آرامش

دکتر برایم آرامش نوشته ...

تصور داشتنت

روزی صد بار

به میزان کافی!

کوروش آسمانی

"از مجموعه برای کسی که نیست"

عکس "سلفی"

معجزه،

 همین ست

دیدن تو کنار خودم

در عکس "سلفی"

کوروش آسمانی

"از مجموعه برای کسی که نیست"

رویا2

عاشق ِ

روزاهای رفتنم...

 ولی؛

وقتی از فاصله حرفی نزنی

کوروش آسمانی

"از مجموعه برای کسی که نیست"

رفتن

دو مجسمه در باغ

از عابرانی میگویند

که پای خودشان ست رفتن و ...

نمیروند

کوروش آسمانی

"از مجموعه برای کسی که نیست"