دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

ادبیات دوستی

از کسی که املای دوستی نمیدانست

رفاقت توقع کردیم...

کوروش آسمانی

دل دوست

دل دوست

بزمگاه ممارست آموختن رفاقت نیست

چرکنویسها رابر دل نباید کرد...

دل دوست؛ آستان تماشای جمال یار است

کوروش آسمانی

دوست داشتن تو

دوست داشتنت

دیدن نمایشنامه نیمه کاره ایست

تو

نگران آدمی هستی

که نقشی در ماجرا ندارد

بارها برایش برمی خیزی و دست میزنی

نگاه متعجب تماشاگران را نمیفهمی

و با همین تصور از سالن خارج میشوی...

غافل از اینکه

آدم داستان

در پرده اول رفته است...

کوروش آسمانی

بخت

عریان انتظارت را میکشم و

پیراهنی جز غمت نمی پوشم...

که جز من

کسی رختش نمیبیند و

من بختم میدانمش

کوروش آسمانی

 

دل سوخته

غمت سنگ آتش زنه را ماند

روی هم بند نمیشود ...

جرقه هایش دلم را میسوزاند

کوروش آسمانی