دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

انتظار سرد

چه صبور و با وقار

پنج شنبه هایی را منتظر است

که نمیآئی

همین سنگ سرد آرامگاهم

"از مجموعه سنگ آرامگاه"

عشق بازی

زندگی داستان کر و لالهائی ست

که از حفظ بازی میکنند

عشق و علاقه را

کوروش آسمانی

"از مجموعه برای کسی که نیست"

تیر خلاص

فردا برای من حکم تیر خلاص است

وقتی امروز

همه چیز تمام است!

کوروش آسمانی

"از مجموعه برای کسی که نیست"

 

مخاطب خاص

به دنیا آمدی...

تا مخاطب تمام تماسهای بی پاسخم باشی

کوروش آسمانی

" از مجموعه یادداشت ممنوع"

بهانه2

شاعر شدن بهانه میخواهد

مثل همین تو...

که باید بروی

مثل همین من

که ... می خواهمت!

کوروش آسمانی

"از مجموعه برای کسی که نیست"

 

عاشقی

گفتم ...

نخی چند سیگار لازم ست

برای عاشقی

مردها باید نشان دهند عاشق شده اند!

حتی با یک نخ سیگار خاموش

کوروش آسمانی

"از مجموعه برای کسی که نیست"