دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

بهانه2

شاعر شدن بهانه میخواهد

مثل همین تو...

که باید بروی

مثل همین من

که ... می خواهمت!

کوروش آسمانی

"از مجموعه برای کسی که نیست"

 

نظرات 3 + ارسال نظر
پرنده جمعه 12 مهر 1398 ساعت 01:06

چقدر زیباست

الهام سه‌شنبه 15 اردیبهشت 1394 ساعت 17:46

خیلی این شعرتونو. دوست دارم...تمام حرف دل در همین چند خط چه استادانه.
چه لطیفو دلنشین... بیان کردین همین بیان کوتاه و عمیق منحصر بفردتون کرده
برای من یه دنیا آرامشه شعراتون...ممنونم برای اینهمه امید

الهام سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 15:38

دنیای بهارم همه پاییز شد ای دوست
آوای سه تارم چه غم انگیز شد ای دوست
از اینکه شکسته ست غرورم به نگاهی
دل بی تو به آیینه گلاویز شد ای دوست

تو رفتی و من ماندمو دفترچه شعرم
از خاطره عشق تو لبریز شد ای دوست

تنهایی و دلتنگی این ثانیه هایم
با یاد تو هر لحظه دل انگیز شد ای دوست

شاعر شدنم را غم چشمان تو می خواست
تو خواستی و خواسته ات نیز شد ای دوست....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد