دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

دست نوشته های معکوس

تو فقط بنویس ...

نــــرو!

تا من دوستت دارم بخوانم.

کوروش آسمانی

"از مجموعه سلام ؛گذشته سرد"

چراغ های قرمز

من تمام چراغهای قرمز این خیابان را حفظم

همیشه پشت تو

جوری راه رفته ام

که به

– قرمز-

بخورم....

آخر این قرمز ها

به ما خیلی می آیند

راه که نه ...بی راه!

کوروش آسمانی

"از مجموعه امروز هم گذشت"

دوست دارم

دوست دارمم ببوسمت

دوست دارم در آغوشم بگیرمت

و دوست دارم همه اینها را تو بخواهی ...

حتی در گذشته

همین کافیست

کوروش آسمانی

"از مجموعه سلام ؛گذشته سرد"

رود مغرور

من رودخانه مغروری میشناسم...

که بی خیال دریا شد

و ...

مرداب ماند!

کوروش آسمانی

"از مجموعه سلام ؛گذشته سرد"

فصل باران

بعضی حرفها

فقط برای فصل باران است...

مثل همین

-دلتنگم-

کوروش آسمانی

"از مجموعه امروز هم گذشت"

خوشبختی2

خوشبختی...

رویائی دور و تار

برای دل دیر باور من ست

-بی تو-

کوروش آسمانی

"از مجموعه امروز هم گذشت"

رفتن

مرا به اسم کوچکم صدا کرد...

روز وداع

چه سخت است بعد از اینهمه جستجو

با

یک-

آشنا از دنیا رفتن

کوروش آسمانی

"از مجموعه امروز هم گذشت"

دوران روز و روزگار

زمین گرد است و...

خاطرات ام

 را هر بار به سوئی میبرد...

دوران روز و روزگار است و

خاطرات هر جائی-

روی دوشم

کوروش آسمانی

"از مجموعه امروز هم گذشت"

با شکوه ترین آتش بازی دنیا

گاهی دلم برای دلم میگیرد

اصلا می سوزد و ...

دودش به چشمم میرود

و اشک گونه ام را فتح میکند

انگار به با شکوه ترین آتش بازی دنیا دعوت شده باشی

و عجیب که

-هیچ-

نمی بینم

کوروش آسمانی

"از مجموعه امروز هم گذشت"