دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

الفبا

الفبای شعر من "پنج" حرف بیشتر ندارد

خود-م- 

و

خود-ت-

کوروش آسمانی

-دو سه خط شعر سپید برای پرنده ای که بازنگشت-

ترس

دیروز ترسیدم

 امروز ...

و امروز از به یاد آوردن دیروز هم

زندگی ام سراسر ترسیدن و ترساندن شد!

کوروش آسمانی

-دو سه خط شعر سپید برای پرنده ای که بازنگشت-

زندگی

حال که نه آمدنم با من بود

و نه رفتن به میلم

آفریدگارا

بگذار این میانه

خودم بمانم

کوروش آسمانی

-دو سه خط شعر سپید برای پرنده ای که بازنگشت-

زندانی خاطرات

زندانی شدیم

در خاطراتی که

-خود-

ساختیم شان...

تا خرابمان کنند

کوروش آسمانی

-دو سه خط شعر سپید برای پرنده ای که بازنگشت-

بهار

عطر بهارست می بارد از آسمان

حیف دلتنگ فصل دیگر باشیم

 و

ندانیم پنجره همیشه باز نخواهد بود

کوروش آسمانی

-دو سه خط شعر سپید برای پرنده ای که بازنگشت-

باور پریدن

گاهی از سر ناچاری پریدیم

گاهی از سر عادت

اما وقتی پرواز کردیم که برای باورمان پریدیم

کوروش آسمانی

دو سه خط شعر سپید برای پرنده ای که بازنگشت

هوای رسیدن تو

نمی دانم امسال را چه نامیده اند

اما برای من

هرسال

سال پریدن- است

به هوای رسیدن تو...

کوروش آسمانی

-دو سه خط شعر سپید برای پرنده ای که بازنگشت-

آخر فصل مهاجرت

من آخر فصل مهاجرا ت تو ام

خسته و از سر ناچاری

به من رسیده ای

نمیدانم بخندم یا گریه کنم

حال که مشغله ام پرستاری از توست...

کوروش آسمانی

-دو سه خط شعر سپید برای پرنده ای که بازنگشت-

رد پرواز

هنوز روی همان تیر برق همیشگی

چای پر  پروازت را میتوان بوئید

و رد یک؛ دو سه تیری

که بی بازگشت به سمتت آمد

پرنده خوشبخت من!

کوروش آسمانی

-دو سه خط شعر سپید برای پرنده ای که بازنگشت-