دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

آخر فصل مهاجرت

من آخر فصل مهاجرا ت تو ام

خسته و از سر ناچاری

به من رسیده ای

نمیدانم بخندم یا گریه کنم

حال که مشغله ام پرستاری از توست...

کوروش آسمانی

-دو سه خط شعر سپید برای پرنده ای که بازنگشت-

نظرات 3 + ارسال نظر
یلنا چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 20:59

این جنون است که من باز دچارش شده ام؟
جالب این است که من هم به همین می خندم

در پی قهقهه و خنده و شور و غوغا
یک جهان مشغله دارم ...نبین می خندم...
دنیا

یلنا چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 20:56

..... این جنون است که من باز دچارش شده ام؟
جالب این است که من هم به همین می خندم
در پی قهقهه و خنده و شور غوغا
یک جهان مشغله دارم نبین می خندم

حوریا سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 12:35

عشق آن اگر باشد که می گویند
دل‌های صاف و ساده می خواهد
عشق، آن،اگر باشد که من دیدم
انسان فوق العاده می خواهد !
"علیرضا آذر"

ممنونم از انتخاب بسیار خوبت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد