دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

انتظار سرد

چه صبور و با وقار

پنج شنبه هایی را منتظر است

که نمیآئی

همین سنگ سرد آرامگاهم

"از مجموعه سنگ آرامگاه"

نظرات 3 + ارسال نظر
الهام سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 00:07

با اجازه از شاعر عزیزم این شعر رو برای سنگ آرامگاهم انتخاب میکنم

سکوت کن
بگذار بغض هایت سربسته بمانند
گاهی سبک نشوی سنگین تری...

برای زندگی انتخابش کن دوست من
بسیار سپاسگزارم

الهام چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 07:26

*ﺣﺮﻑ ﻧﮕﻔﺘﻨﯽ
*ﻭﻗﺘﯽ ﺁﺩﻡ ﻧﻤﯽ ﻧﻮﻳﺴﺪ؛

ﻳﺎ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺣﺮﻑ ﺍﺳﺖ
ﻳﺎ ﭼﻴﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﻔﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﺩ!
 
ﭘﺮ ﺍﺯ ﺣﺮﻓﻢ، ﺍﻣﺎ
ﭼﻴﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﻔﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﻡ . . . مریم. ملک دار

نازنین جمعه 4 اردیبهشت 1394 ساعت 01:35

دلم گرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد