دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

عاشقی

گفتم ...

نخی چند سیگار لازم ست

برای عاشقی

مردها باید نشان دهند عاشق شده اند!

حتی با یک نخ سیگار خاموش

کوروش آسمانی

"از مجموعه برای کسی که نیست"

نظرات 2 + ارسال نظر
..ا سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 11:50

مردان در مسیر دوستی و عشق
بوسعت نامتناهی نامردند
گدایی عشقو علاقه و دوستی میکنند تا زمانیکه بتسخیر قلب زن اطمینان ندارند

اما همین که اطمینان یافتند
نامردی را در حد مردانگی انجام میدهند.

الهام سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 15:33

پنجره دلم را باز گذاشتم تا هوایش عوض شود
هوای تو زد هواییش کرد!
هوا به هوا شد....سرما خورد
تب کرده تب تو...خیلی درجه!
دکتر هم نرفتم
دلم میخواهد خود درمانی کنم
کدام داروخانه تو را دارد؟؟!
کمیابی!! !
منهم نسخه ندارم
امان ازین تحریمها که وضع کردی.

پاک تورا نایاب کرده
بیا مذاکره کنیم
قلبم سه برابر شده...!
کیارش کاردان

بسیار سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد