دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

قطب نمای سرگردانی

قطب نمای سرگردانی ام را

هر سو گذارم

باز سمت تو را نشان میدهد...

اینجا جغرافیای گمگشتگی ست

و من کشتی سرگردان در خاطرات مواجم!

کوروش آسمانی

"از مجموعه امروز هم گذشت"

نظرات 2 + ارسال نظر
یلنا شنبه 19 مهر 1393 ساعت 22:45

بگذار زندگی راه خودش را برود ،
بگذار خیال کند که ما هنوز برای گردش یک سال دیگر ، یک روز دیگر ، یک بوسه دیگر به او وفادار خواهیم ماند ،
بگذار نداند که ما در پریشانی پرسشهای مان بارها با مرگ خوابیده ایم .
ما برای زندگی نه به هوا نیازمندیم ،
نه به عشق ،
نه به آزادی ؛
ما برای ادامه ، تنها به دروغی محتاجیم که فریبمان بدهد
و آنقدر بزرگ باشد که دهان هر سؤالی را ببندد ...
(مریم ملک دار)


من این دریای خاطرات مواج را دوست دارم

ممنونم از همراهی شما دوست عزیز

نازنین دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 20:41

من سرگردانم

ممنونم از همراهی شما دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد