دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

سمفونی رفتگان

شب هایمان معطل عشق و ...

پاهایمان مسافر فاصله

کویر باور و ...

سراب عادت

سمفونی رفتگان است انگار

اینهمه را گفتم تا بدانی

دوستت دارم

هنوز هم !

کوروش آسمانی

"از مجموعه سنگ آرامگاه"

نظرات 2 + ارسال نظر
هستی دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 09:46

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است
مثل همین باران
که بی سوال می بارد....
علی صالحی

هستی دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 08:05

دوستت دارمهایت را.....

به کسی نگو
همه را نگهدار برای خودم!

من....
جانم را برای شنیدنش کنار گذاشته ام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد