دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

3

دستانش سرد میله انتظار بود و ...

چشمانم گرم نگاه دور شدن

پرسیدم

وقت بازگشت کی میرسد

گفت دارم باز میگردم

اما

به

-خودم-

و تمام شدم...

کوروش آسمانی

"از مجموعه گفتگو"

نظرات 2 + ارسال نظر
ا... چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 11:52

‏حسن یوسف ید موسی دم عیسی داری.

آنچه خوبان همه دارند توتنهاداری... کوروش عزیز

.ا... چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 11:30

.دست مریزاد .باز هم غمگین ولی با آرامشی عمیق ...دارم برمیگردم اما بخودم.برگرد بخودت کوروش عزیز ولی تمام نشو...تمام لحظه های خوب زندگی برای تو ... سپردم به نسیم بهاری تمام دلواپسی ها را از روحت دور کند... که تو بمانی که تمام نشوی عزیز...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد