دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

مجموعه گفتگو 1 و 2

1.

گفتم: سیری؟

گفت: نه اما از عشق

گفتم: اینجا شهر از کنارم عبور میکند...

گفت: باید گذشت

گفتم: پنجره دیگری انتخاب کنیم تا رسیدن

راننده صدا زد...

آخر خط رسیدیم

اما ما ... هنوز نه!

  

2

گفت: امروز چه روزی است

گفتم: روز افسوس بعد از فردا

پرسید: کسی هم ما را می بیند؟

گفتم: خودمان بعد از فردا

گفت:... چه سخت و دیر میرسیم

پرسیدم: کجا؟

گفت... به فردا!

کوروش آسمانی

مجموعه "گفتگو"

نظرات 1 + ارسال نظر
هستی دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 12:02

دیروز را دانسته آمدیم
امروز ندانسته عاشقیم
وفردا روز را.....

ای رند مانده بر دوراهی
خدا را چه دیده ای....!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد