دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

آه از شاید و اما گفتن

 
آه از شاید و اما گفتن

حرف تکرار و غم جان گفتن

آه از فکر جدائی...

گره ابروی دوست

آه از عشق نهانی

به کسی وا گفتن

آه از دوری منزل؛ نرسیدن به شما!

راه بی عابر و...

 تنها  به جفا پیمودن

فکر رفتن

عطش دوری و ...

تنهائی محض

این همه رنج به یک سو..

عشق خود نادیدن

کوروش آسمانی

"از مجموعه برای کسی که نیست"

 

نظرات 3 + ارسال نظر
یلنا جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 22:24

صمیمانه و قشنگ می نویسی.


شاید الان کنار تو بودم،

اگر به جای اینهمه شعر

از کلمات

طنابی بافته بودم.


مریم ملک دار

ممنون و سپاسگزارم دوست من

یه آشنای قدیمی پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 23:16

آه ...

نازنین چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 19:59

آه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد