دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

من باران را دوست دارم

من باران را دوست دارم

گوئی اشکهای دخترک خردسال صیاد دریا نرفته از آسمان می بارد

... عاشقانه که نه

اما "دل" برانه می بارد... من باران را دوست دارم

کوروش آسمانی

نظرات 5 + ارسال نظر
پرنده جمعه 12 مهر 1398 ساعت 00:31

منم

eli دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 20:51

همه میدونن این حسو که من بارونو دوست دارم
<3

"دل" برانه می بارد

یلنا دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 19:36

دختران شهر
به روستا فکر می کنند
دختران روستا
در آرزوی شهر می میرند
مردان کوچک
به آسایش مردان بزرگ فکر می کنند
مردان بزرگ
در آرزوی آرامش مردان کوچک
می میرند
کدام پل
در کجای جهان
شکسته است
که هیچکس به خانه اش نمی رسد گروس عبدالملکیان

یلنا دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 18:52

آنکه اشک بر چشمانش نمی نشیند
باران را نیز
دوست داشتن نمی تواند
آن که دلتنگ تو نمی شود
خدا را نیز دوست نمی تواند بدارد...
آن که از باران می گریزد
لابد نانش را هم در پستوی تنهایی خواهد خورد
آن که نام گلها را نمی داند
هرگز منتظر آمدن تو نخواهد ماند
..... از کتاب « بوی تمشک وحشی»

یلنا دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 18:27

من باران را دوست دارم

این عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد