دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

پائیز 3

تردید رهایم نمیکند

وقتی

نه ماندنی باشد

نه داشتنی

ایکاش همه فصل های خدا

پائیز باشد

تا نه من از رفتن گله کنم

نه تو بهانه داشتن...

کوروش آسمانی

نظرات 4 + ارسال نظر
حوریا پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 12:57

ای کاش همه ی فصل ها پاییز باشد

ای کاش...
ممنونم از حضورت

یلنا دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 19:40

می خواستم بمانم
رفتم
می خواستم بروم
ماندم
نه رفتن مهم بود و نه ماندن
مهم
من بودم
که نبودم...
گروس عبدالملکیان

یلنا دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 19:07

پاییز است، نه در بیرون،
بلکه در درون من، سرما در درون من است،
بهار و جوانی، دور نرفته‌اند
اما این منم که به پیری گراییده‌ام.
مرغان در هوا به پرواز درآمده‌اند،
می‌خوانند و گرمِ ساختن آشیانه‌اند؛
همه‌جا زندگی در تکاپوست،
مگر در درون سینه‌ی تنهای من...

هنری لانگ‌فلو

یلنا دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 19:01

تردید رهایم نمی کند
عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد