دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

نزدیکی

بسیار نزدیکیم به هم

چون شهریور و مهر

یکی از این سو

و دیگری از آن سو...

کوروش آسمانی

نظرات 3 + ارسال نظر
یلنا شنبه 2 آذر 1392 ساعت 00:18

روزی که تو بیایی
برای همیشه بیایی
و مهربانی با زیبایی یکسان شود
روزیکه ما دوباره
برای کبوترهایمان دانه بریزیم
و من آن روز را انتظار می کشم
حتی روزی
که دیگر
نباشم

احمد شاملو

یلنا شنبه 2 آذر 1392 ساعت 00:16

زیبا بود استاد آسمانی عزیز

نقره داغ ، حال و روز یک مرد عاشق است
مرد عاشقی که
فکر می کرد
چون عاشق است
معشوقه اش هم باید به هما ن اندازه
عا شقش باشد.

احمد شاملو

یلنا جمعه 1 آذر 1392 ساعت 23:49

بسیار زیبا



پرندگان پشت بام را دوست دارم

دانه‌هایی را که هر روز برایشان می‌ریزم


در میان آن‌ها

یک پرنده‌ی بی‌معرفت هست

که می‌دانم روزی به آسمان خواهد رفت

و برنمی گردد.

من او را بیشتر دوست دارم....


گروس عبدالملکیان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد