دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

گمشده پائیز

شما مردی را ندیده اید...

همین پائیز امسال

بی چتر و کیف دستی

آدرسی به دست

به دنبال نیمکتی زیر آوار برگ باشد؟

من نشانی ام را گم کرده ام

و شما بیگانه تر از خودم

با تعجب مرا با آنکه پی اش هستم اشتباه گرفته اید...

شما مردی را ندیده اید؟

کوروش آسمانی


نظرات 4 + ارسال نظر
نیلوفر دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 13:12

تابستان
همین امسال
در گرمترین فصل سال
نشستم به روی نیمکتی داغ
داغی به دل داشت
از رفتن تو
از گم شدن من...
زیباست کوروش عزیز...قلمت سبز و پویا.

متشکرم از حضورت نیلوفر عزیز

امیر جمعه 24 آبان 1392 ساعت 19:18

متون زیبایی بودند...

ممنونم دوست عزیز

تبسم جمعه 24 آبان 1392 ساعت 16:20 http://tabbaran.blogfa.com

aaliiieeeeeeeeeeeee

ممنونم تبسم عزیز

یلنا پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 22:22

.....من نشاتی ام را گم کرده ام..
خیلی حرف داشت بسیار هم زیبا بود ممنون استاد

ممنونم که خواندی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد