دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

زبان نگاه

و سکوتم را تنها تو خواهی شنید

هنگامی که مرا

لال بپندارند

و من آنها را ناشنوا ...

کوروش آسمانی

نظرات 1 + ارسال نظر
یلنا پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 22:13

خیلی زیبا بود
سکوت را راست نگاه داشتی استاد........


"من راست و درست خواهم بود"

من راست و درست خواهم بود،
زیرا کسانی هستند که به من اطمینان کرده اند؛
من پاک خواهم بود،
زیرا کسانی هستند که پاکی من برایشان مهم است؛...
من شکیبا و نیرومند خواهم بود،
زیرا سختی های بسیار برای تحمل کردن وجود دارد؛
من دلیر و پردل خواهم بود،
زیرا چه بسیار جاها که باید خطر کرد ؛
من دوست همگان خواهم بود،
من دوست آن دشمن و دوست آن کس که دوستی ندارد خواهم بود ؛
من به مردمان هدیه خواهم داد و هدیه را فراموش خواهم کرد ؛
من فروتن خواهم بود ، زیرا از ناتوانایی های خود آگاهم ؛
من نگاهم را به آسمان خواهم کرد،
عشق خواهم ورزید،
لبخند خواهم زد،
و افتاده را بر خواهم کشید.

"I would be true"

;I would be true, for there are those who trust me
;I would be pure, for there are those who care
;I would be strong, for there is much to suffer
.I would be brave, for there is much to dare
;I would be friend of all - the foe, the friendless
,I would be giving and forget the gift
,I would be humble, for I know my weakness
.I would look up, and love, and laugh and lift

Howard Arnold Walter

شعر از هوارد آرنولد والتر
ترجمه حسین الهی قمشه ای

بسیار زیباست انتخاب شما. سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد