دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

روزگار

گاهی

لازم است

به این کافه چی روزگار بگوئیم

تلخ؛ اما نه مثل همیشه...

کوروش آسمانی

نظرات 3 + ارسال نظر
یلنا دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 20:25

هر چه شعر بفرستم ....
باز شعر شما یک دنیاست جناب آسمانی عزیز ممنون


کافه چی !

قهوه ام را شیرین کن

آن روزها ... که تلخ می خوردم

روزگارم شیرین بود !

سروین

یلنا دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 19:40

در سایه روشن ماه و میله ها

تاخن به رخسار دیو،

چوب خط به خواب دیوار کشیده ام.

نترس!

من شریک هر دم گریه های تو ام .

نترس،

از این دفتر تاخورده نترس

خواه ناخواه ورق می خورد این واژه این کتاب !

تنها از این ترکه تراش بی پرده بپرس:

یک مشق را مگر،

چند بار بی دلیل خط می زنند ،

که ما باید باز

با چشم بسته و دست شکسته

تاوان نویس تنهایی تو باشیم ؟!

تا کی ...؟
سید علی صالحی

..اما نه مثل همیشه...
ممنونم که می نویسید جناب آسمانی

یلنا دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 18:44

.....من روز را دوست دارم
ولی از روزگار می ترسم
من می ترسم..

مرحوم حسین پناهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد