دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

تنهائی2


باران که ببارد

یکی دو خیابان را تنها قدم بزنی

-بدون چتر-

و سیگاری را لای انگشتانت بگیری

-فقط از روی ژستش-

تازه میفهمی...

 اول تنها ماندن چقدر سخت میگذرد!

"کوروش آسمانی"

نظرات 2 + ارسال نظر
یلنا چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 16:55

در نهان،به آنانی دل می بندیم که دوستمان ندارند
ودر آشکار
از آنانی که دوستمان دارند غافلیم
شاید این است دلیل تنهایی ما.
دکتر علی شریعتی

یلنا چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 16:42

این ترانه تقدیم همه همه تنهایی ات عزیزم.

ممنون از حسی که زیبا تصویر می کنی.



وقتی دستام خالی باشه وقتی باشم عاشق تو غیر دل چیزی ندارم که بدونم لایق تو
دلمو از مال دنیا به تو هدیه داده بودم با تموم بی پناهیم به توتکیه داده بودم
هر بلایی سرم اومد همه زجری که کشیدم همه رو به جون خریدم ولی از تونبریدم
هرجابودنم با تو بودم هرجا رفتم تورودیدم توسبک شدن تو رویا همه جا به تو رسیدم
اگه احساسمو کشتی اگه از یاد منو بردی اگه رفتی بی تفاوت به غریبه سر سپردی
بدون اینو که دل من شده جادو به ظلسمت یکی هست اینور دنیا که تو یادش مونده اسمت
سیاوش قمیشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد