دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

زندانی

آنکه دل برده آزادست و...

دل داده در بند

رسم عجیبی دارد مهمانی زمینی ها

کوروش آسمانی


نظرات 3 + ارسال نظر
یلنا پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 23:45

تا دست ارادت به تو داده‌ست دلم
دامان طرب ز کف نهاده‌ست دلم
ره یافته در زلف دل آویز کجت
القصه به راه کج فتاده‌ست دلم


فروغی بسطامی

یلنا پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 23:43

هی!
کافه چی !

میزهایت را تک نفره بچین !
نمی بینی همه تنهاییم...؟!؟!
م.بقایی

یلنا پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 23:41

دست عشق از دامن دل دور باد !
می‌توان آیا به دل دستور داد ؟

می‌توان آیا به دریا حکم کرد
که دلت را یادی از ساحل مباد ؟

موج را آیا توان فرمود: ایست !
باد را فرمود: باید ایستاد ؟

آنکه دستور زبان عشق را
بی‌گزاره در نهاد ما نهاد

خوب می‌دانست تیغ تیز را
در کف مستی نمی‌بایست داد


قیصر امین پور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد