دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

خداحافظی

سرشارم از حرفهای نگفته

و فریادی که نزدم

در آخرین

-دیدار-

کوروش آسمانی

نظرات 2 + ارسال نظر
یلنا سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 22:23

سرشارم از حرفهای نگفته....

بسیار زیباست جناب آسمانی


دوستان شرح پریشانی من گوش کنید
داستان غم پنهانی من گوش کنید
قصه بی سر و سامانی من گوش کنید
گفتگوی من و حیرانی من گوش کنید
شرح این قصه’ جانسوز نگفتن تا کی ؟
سوختم ، سوختم این راز نهفتن تا کی ؟
.
.
.گرچه از خاطر وحشی هوس روی تو رفت
وز دلش آرزوی قامت دلجوی تو رفت
شد دل آزرده و آزرده دل از کوی تو رفت
با دل پر گله از نا خوشی خوی تو رفت
حاش لله که وفای تو فراموش کند
سخن مصلحت آمیز کسان گوش کند
: وحشی بافقی

یلنا سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 16:24

بسیار هم قشنگ بود ممنونم

حرف نمی زنم ،
این روزها می نویسم فقط
حرف نمی زنم ،از سخن افتاده ام
نگاه می کنم فقط،بوی ناگرفته هر ترانه ام،یاد لحظه های عاشقانه ام......
حرفهای نگفته، حرفهای مانده در گلو، بغضهای گریه نشده
نه، حرف نمی زنم
همه خوشحالند
من فقط تشکر می کنم
سی سال است که هی متولد می شوم و اتفاق تازه ای نمی افتد
زیبا آزمون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد