دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد
دلمشغولی های مسافر راه مانده

دلمشغولی های مسافر راه مانده

مجموعه سروده های این سالهای من - کوروش آسمانی- میم صاد

تقاضا

خداوندا

آخرین سفیرت هم گذاشت و رفت!

من و دو سه زمینی دیگر

صمیمانه تقاضا داریم

یکی صبورترش را بفرست

اینکه نشد زندگی!

کوروش آسمانی

نظرات 2 + ارسال نظر
یلنا دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 19:27

ای ستاره ای ستاره غریب
ما اگر زخاطر خدا نرفته ایم
پس چرا به داد ما نمیرسد
ما صدای گریه مان به
آسمان رسید
از خدا چرا صدا نمی رسد
.
.
.
ای که دست من به دامنت نمی رسد
اشک من به دامن
تو می چکد
با نسیم دلکش سحر
چشم خسته تو بسته می شود
بی تو در حصار این شب سیاه
عقده های گریه شبانه ام
برگلو شکسته میشود
شب به خیر

فریدون مشیری

یلنا دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 20:48

خیلی قشنگ نوشتی
نگاه تازه ات را دوست دارم

پــروانه ی من
در تاری افتاده
که عنـــکبوتــش سیـــر است
نه میتواند پـــرواز کنـــد
نه بمـــیــرد
"دانته"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد